Een week in Edinburgh - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Lise Wijk - WaarBenJij.nu Een week in Edinburgh - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Lise Wijk - WaarBenJij.nu

Een week in Edinburgh

Door: lisevanwijk

Blijf op de hoogte en volg Lise

30 November 2015 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Meer dan een week geleden kwam ik aan in Edinburgh. Even een korte update over wat er in de tussentijd is gebeurd:)

Afgelopen zaterdag moest ik helaas het comfortabele huis van Joyce en Ian verlaten, achteraf heb ik spijt dat ik deze plek niet 2 weken had geboekt, want wat werd er goed voor me gezorgd! Elke morgen een warm ontbijtje, mijn kleding werd gewassen en thee met koekjes stonden altijd klaar. Ze waren altijd in voor een praatje en hielpen me de weg te vinden in Edinburgh, een betere start kon ik niet maken. Ian bood me aan om mij met de zware koffers naar het volgende adres te brengen, super lief! Hij bracht me naar het huis van een collega, met wie ik die dag ging klimmen. Mijn koffers staan dus voor een weekje opgeborgen in zijn huis en ik nam mijn kleine koffer later mee naar het logeeradres. Samen met hem en nog een collega zijn we naar Ratho gegaan, het grootste indoor klimcentrum ter wereld! We zijn allemaal beginners dus dat was wel handig:) We hebben in totaal 5 uur geklommen en tussen de middag een lekkere panini gegeten. 'S avonds werd ik door de collega gebracht naar mijn logeeradres (ik heb dus geen meter hoeven lopen met mijn tassen, er wordt hier veel te goed voor mij gezorgd:P). Ik logeer nu bij een vrouw in huis die in hetzelfde instituut als ik werk. Ik mag de keuken en alles gebruiken, dus een prima plekje voor 4 nachten. Zaterdagavond heb ik lekker gerelaxt (daar waren mijn spieren wel aan toe!) en zondag ben ik de stad in gegaan om te kijken waar ik volgende week een dekbed etc. ga kopen. 's avonds ben ik met de Indische jongen van het eerste b&b uit eten geweest in Doric, een pub met Schotse maaltijden voor een prima prijs.

Vandaag heb ik voor het eerst kennis gemaakt met de zebravissen. Ik heb kunnen oefenen met de handelingen die ik moet doen en ik heb de eerste paartjes gemaakt die mij hopelijk morgen eitjes gaan opleveren:) Ik had een echt Frankrijk gevoel vandaag, waar ik uren spendeerde in het vangen van guppies, dat kwam nu dus goed van pas! Ze vond me getalenteerd, dus met die zebravissen zit het wel goed:)

Woensdag verhuis ik weer naar een andere Airbnb kamer, want 's avonds komt Michele aan! Ik moet zeggen dat ik hem best wel erg gemist heb, dus gelukkig kunnen we 10 dagen samen doorbrengen in deze mooie stad:)

  • 30 November 2015 - 21:26

    Manon:

    Wiehoeee klinkt leuk allemaal Lise!

    Heb ik ook wat leuks te lezen naast al mijn boeken en literatuur, haha!
    (Ennnn heb ik wat research te doen op Facebook, jaja! Nu ben ik eindelijk geupdate wat dat betreft, hihihi).

    Veel plezier nog en ik zie je volgende verhaal wel weer!

    xx Manon

  • 02 December 2015 - 16:32

    Inthe:

    Hoi zus! Je hebt het uitstekend lees ik! Fijn hoor

  • 02 December 2015 - 16:49

    Lise Van Wijk:

    Ik mis jullie ook heel erg hoor Int! Gelukkig duurt het niet lang meer voordat ik jullie weer eventjes zie:) Gaat alles goed thuis?

    xxx

  • 07 December 2015 - 12:35

    Mathilda ( Till ):

    Hallo, Lise fijn dat je het naar je zin hebt,
    en het is een prachtig land ben 6 dec. bij je moeder langs geweest
    en heb jou gegevens gekregen zodat, ik op de hoogte
    ben hoe het jou vergaat veel plezier Lise.
    Gr. Till xxx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Lise

Actief sinds 22 Nov. 2015
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 4929

Voorgaande reizen:

21 November 2015 - 23 Juli 2016

Edinburgh

Landen bezocht: